Тема 3. Черепашача графіка - Основи програмування Python
У світі Python Черепашкою зветься уявний робот – пристрій, який переміщається по екрану і повертається в заданих напрямках, при цьому залишаючи (або, за вибором, не залишаючи) за собою намальований слід заданого кольору і ширини. Положення і напрямок руху Черепашки відображає невелика чорна стрілочка, ...
Основи програмування Python:
- Тема 1. Основні поняття мови програмування
- Тема 2. Лінійні програми.
- Тема 3. Черепашача графіка
- Тема 4. Складання та виконання лінійних алгоритмів
- Тема 5. Модуль Tkinter.
- Тема 6. Вкладені розгалуження
- Тема 7. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженнями
- Тема 8. Алгоритми з повтореннями. Цикл for
- Тема 9. Алгоритми з повтореннми. Цикл while
- Тема 10. Складання та виконання алгоритмів з повтореннями
Дану публікацію підготували для Вас команда сайту HelpInformatik.COM
За матеріалами / Джерело: janna-teacher2.com.ua/node/77
Дата створення: 19.11.2019
Переглядів: 4747