HelpInformatik.COM

Тема 1. Урок 2. Команди та виконавці. Системи команд.

Тема: Команди та виконавці. Система команд виконавця.

Мета:

  • навчальна: ознайомити з поняттям система команд виконавця; формувати вміння складати проекти за допомогою програми Скретч;
  • розвивальна: сприяти формуванню алгоритмічного мислення; розвивати пам'ять, логічне та образне мислення; формувати вміння виділяти головне в матеріалі;
  • виховна: виховувати цілеспрямованість, почуття відповідальності, зацікавленість основами алгоритмізації та програмування.


Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Програмне забезпечення: комп'ютерна програма Scratch; презентація «Система команд виконавця».

Вимоги до учнів: знати поняття команди, виконавця, система команд виконавця.

План:

  1. Організаційний момент.
  2. Актуалізація опорних знань.
  3. Вивчення нового матеріалу.
  4. Застосування набутих знань.
  5. Підсумок уроку.

ЗАВАНТАЖИТИ

Дану публікацію підготували для Вас команда сайту HelpInformatik.COM
За матеріалами / Джерело: leontyev.at.ua
Клас: 6-й
Автор: Леонтьєв Д.О.
Дата створення: 18.09.2014
Переглядів: 6665