HelpInformatik.COM

Урок 19. Розв’язування компетентнісних задач

Завдання 1. Кругообіг води в природі

1. У середовищі Скретч сплануй та створи інформаційну модель, що відображатиме модель кругообігу води в природі, яка демонструє відповідний процес руху води під дією сонця та інших природних процесів.

2. Передбач, що проект запускається натисненням кнопки Play і завершується натисненням кнопки Stop.

3. Обєкти для створення модулі можна використати власні обо з папки:
Робочий стіл7 класУрок 19

4. Записуй процес виконання завдання, щоб можна було повернутись до попереднього кроку.

5. Запусти на виконання та переконайся, що алгоритм відповідає умові.

6. Збережи проект з назвою «Кругообіг води» у власній папці:
D:7-А(Б) класВласне прізвищеУрок 19

 

Завдання 2. Основні аксіоми геометрії

1. У середовищі Скретч сплануй та створи ілюстрацію, що відображатиме одну із основних аксіом геометрії.

a) Яка б не була пряма, існують точки, що належать цій прямій, і точки, що їй неналежать;

б) Через будь-які дві точки можна провести пряму, і до того ж тільки одну;

в) З трьох точом прямої одна і тільки одна лежить між двома іншими.

2. Запусти на виконання та переконайся, що алгоритм відповідає умові.

3. Збережи проект з назвою «Аксіома_1» у власній папці:
D:7-А(Б) класВласне прізвищеУрок 19

4. Закрий всі відкриті вікна.

5. Повідом вчителя про завершення роботи.

ЗАВАНТАЖИТИ

Дану публікацію підготували для Вас команда сайту HelpInformatik.COM
Клас: 7-й
Автор: Міша Коханич
Дата створення: 29.01.2017
Переглядів: 2323