HelpInformatik.COM

Шоу "Хто зверху?"

Шоу «Хто зверху?»

для учнів 10 класу

Протистояння століття - дівчата проти хлопців

Девіз: «Мудрим ніхто не вродився, а навчився»

Надя.

Минають дні, минають роки,

Прогрес крокує повсякчас,

І вже новиночки науки

Прийшли до школи і до нас.

Просторий клас, а в нім машини

І кожному – як би пізнать

Світ, що несе в собі таїни,

Твій розум прагне розгадать.

Тож не барімося, до діла

І зараз свято проведем,

Та інформатиків умілих

Сьогодні тут ми віднайдем.

 

 Настя.

Привіт! Раді вітати вас на нашому шоу. Сьогодні ми будемо свідками змагання знавців  інформатики серед учнів нашої школи. Я гадаю, що ця зустріч принесе нам максимум задоволення.

 Надя

Усім, хто навчає інформатики,

Усім, хто вивчає інформатику,

Усім, хто любить інформатику,

Усім, хто ще не знає, що може любити інформатику, присвячується…

(Звучить мелодія початку шоу)

Настя. Усе в світі тримається на антиподах: є полюс Північний і Південний, є плюс і мінус, є чорне і біле, є добро і зло, любов і не­нависть, радість і горе. Сьогодні протистоять один одному хлопці й дівчата.

Надя. Цікаво, вивчення комп'ютера — це справа жіноча чи чоловіча?

Настя.

Подивимось.

Дві команди вже у зборі,

Гру почати вже готові.

А щоб змагання розпочати,

Шикуйтесь, хлопці і дівчата!

(Команди під музику виходять на сцену)

Надя.

Наснаги вам, шановні конкурсанти!

(Команди сідають за столи)

Настя

Команди готуються до першого конкурсу.

Але гра не відбудеться без тих, хто зможе оцінити гравців. За ходом гри слідкуватиме рахункова комісія, що лічитиме зароблені командами бали та стежитиме за часом, відведеним для конкурсів.

У складі журі:

  1. Лутовинова Наталія Андріївна – вчитель інформатики початкових класів
  2. Дудкіна Тамара Василівна – завуч з ВР директора школи.
  3. Галинська Алла Василівна – педагог-організатор школи

Надя.

Кажуть, що перемога залежить від підтримки вболівальників. Своє задоволення або незадоволення діями учасників ви можете виражати оплесками. Ми можемо нагородити учасників балами за вашу підтримку, але й маємо право зняти з них бали за підказування та вигуки чи порушення правил гри.

Настя.

Усі приготування зроблено, тепер можна і краще познайомитись!

Надя.

Оголошую 1 конкурс «Презентація». Який оцінюється у 5 балів.

За правилами етики, кавалери поступаються місцем дамам. Просимо на сцену команду дівчат «Казкові принцеси».

(Виходять дівчата)

 У1: Ми сторінками Інтернету мандрували

І, нарешті, на цю сцену завітали

Веселими і кмітливими БУТИ ЗАБАЖАЛИ

Всіх запрошуємо з нами

Подумати, Помріяти, Позмагатися, Посміятися.

У2: Розумом своїм все охопити,

Гідно все ж нас ОЦІНИТИ.

Привіт всім вболівальникам від нас!

Підтримайте нас весело в цей час!

(За куліс виходить припівуючи Червона Шапочка, а за нею група дівчат-танцюристок)

Пісня на мотив червоної шапочки «Если долго, долго, долго»

Якщо довго, довго, довго,

Якщо довго в павутині,

Якщо довго у Мережі

Інформацію шукать. 

 То, можливо, то можливо,

То, напевно, певно, певно,

То, можливо, то можливо,

Віртуально заблукать.

А-а, в Інтернеті сайти ось такої ширини,

А-а, в Неті є підступні, небезпечні хробаки.

А-а, папки, диски, біти, файли,

А-а, монітори, слоти, смайли,

А-а, глюки зовсім вже пішли,

А-а, ой далеко вже зайшли.

 

Ч.Ш.: Ой, журі, журі, дуже ти нас не жури, журі!

Всі ми вітаємо Вас

Справедливості, чесності

Лояльності, кмітливості

І усмішки вам бажаємо!

 

Ведучий 1.  На сцені — команда хлопців «Кудрявцівські хакери».

 

Журі оголошує результати І конкурсу

 

Ведучий_1. Омпіа мєа меким порто. В перекладі з латини: «Все своє ношу з собою».

Іншими словами: справжнє багатство людини — її інтелект.

Оголошую наступний конкурс «ОРІЄНТУВАННЯ»

 

 

 Ведучий_2 Запрошуємо до нас по одному учасникові з команд.

За 1 хв. ви маєте скласти пазли і здогадатися, що є на них.

 

Ведучий_1 Поки учасники команд працюють, просимо вболівальникам допомогти своїм друзям.

Журі просимо вас оцінити правильні відповіді вболівальників у 1 бал.

 

Загадки вболівальникам на користь команді дівчат:

Я не нишпорю в коморах,

Не ховаюся по норах.

Ковзаю по столу трішки,

Бо комп'ютерна я...     (мишка)

 

 Промені і сонце-коло

Намалюємо ми скоро.

Творчий маю я характер,

Бо графічний я... (редактор)

 

Я магнітний бутерброд,

Та мене не з'їсть ваш рот.

Файли й папки — це дієта   -

Для магнітної... (дискети)

 

Ведучий_2 Загадки вболівальникам на користь команді хлопців:

 

А, Б, В, Г, Ґ і кома —

Всім, мабуть, уже відома

Така клавішна структура.

Звісно ж це... (клавіатура)

 

Я показую об'єкти,

Фото-, відеопроекти.

Я не плеєр, не мотор,

А звичайний...  (монітор)

 

Якщо є складна робота,

Мусить бути лиш охота,

Бо зі мною буде толк,

Адже я — ... (системний блок)

 

Ведучий_1 А тепер давайте дізнаємось чи справилися з завданням наші учасники?

(учасники показують, що в них вийшло)

 

Ведучий_2 Наступний КОНКУРС «ПОКАЗУХА»

Ведучий_1 Кожна команда виділяє артистичного, кмітливого, винахідливого учасника, який має за допомогою міміки і жестів показати по 3 елементи  складової комп'ютера, а команда повинна здогадатися, про що йдеться.

Пристрої учень обирає «всліпу», витягуючи з конверта. За відгаданий пристрій — 2 бали.

Вміст конверта:

  1.  

2. Монітор

3. Колонки

4. Мікрофон

5. Принтер

6. Сканер

 

(Показують - відгадують)

 

Ведучий_1. Корисне і цікаве — на кожному кроці

—   Нестиме заряд позитивних емоцій,

—   Ще інтелект і пробудження думки,

—   А ще спільна праця і дружні стосунки.

 

—   Звернемося до журі. Оголосіть, будь-ласка, нам досягнення наших команд.

Журі оголошує результати

 

Ведучий_2 Наступний КОНКУРС «Фольклорний серпантин»

Зараз вам зачитають версії від програмістів відомих прислів'їв і приказок.

Спробуйте пригадати, як звучать вони в оригіналові.

 

Ведучий_1. Правильна відповідь оцінюється у 2 бали

 

Комп'ютер пам'яттю не зіпсуєш.

(Кашу маслом не зіпсуєш.)

 

Дарованому комп'ютеру в системний блок не заглядають. 

(Дарованому коню в зуби не дивляться.)

 

Всякий кабель своє гніздо любить. 

(Всяка птиця своє гніздо любить.)

 

Не все WINDOWS, що висить.

(Не все золото, що блищить.)

 

Провідник до файлу доведе. 

(Язик до Києва доведе.)

 

Не ідентифікатор красить файл, а файл — ідентифікатор. 

(Не ім'я красить людину, а людина ім'я.)

 

Що з Корзини видалене, то пропало. 

(Що з возу впало, то пропало.)

 

Все скомпонується — програма буде. 

(Все перемелеться — мука буде.)

 

З хворої дискети на здоровий вінчестер. 

(З хворої голови на здорову.)

 

Антивірусна програма — застава здоров'я комп'ютера. 

(Чистота — застава здоров'я.)

 

Усяк web-дизайнер свій сайт хвалить. 

(Усяк кулик своє болото хвалить.)

 

Вірусів боятися — в Інтернет не ходити. 

(Вовків боятися — в ліс не ходити.)

 

Вінчестер — дзеркало душі користувача. 

(Очі — дзеркало душі.)

 

Ведучий_2 А тепер  «КОНКУРС капітанів»

Просимо на сцену капітанів команд. Зараз ви «всліпу» витягнете запитання  і повинні правильно дати відповідь, яка принесе вашій команді  1 бал.

 

Ведучий_1. (зачитують по черзі по одному запитанню)

  1. Який пристрій комп’ютера може надавати шкідливу дію на здоров'я людини? (монітор).
  2. Що є спільним між папірусом, берестяною грамотою, книгою, дискетою і диском? (це носії інформації).
  3. Ця кнопка вмикає комп’ютер та з англійської перекладається як "живлення" (Power).
  4. Назва самої довгої клавіші (Пробіл).
  5. Як називається стан комп’ютера, коли він не реагує на запити й не видає результат? (Зависання)
  6. Як називається зона пам’яті для тимчасового копіювання даних? (Буфер)
  7. Яку ще назву мають сервісні програми? (Утиліти)
  8. У чому вимірюється розмір екрана монітора? (Дюймах)
  9. Яка з наук вивчає властивості комп’ютера? (Інформатика)
  10. Яка найменша одиниця інформації? (Біт)
  11. Найменша фізична ділянка поверхні диска, на яку можна записати дані. (Сектор)
  12. Для зручності файли групуються в …? (Папки)
  13. Чи можна заразити свій комп’ютер вірусом через Інтернет? (Так)

 

Ведучий_2. Наші капітани довели, що вони Кмітливі та Розумні. Молодці!

Ведучий_1 Ось ми і дійшли до останнього конкурсу, який має назву “Логічний”.

Нашим учасникам буде запропоновано дві задачі логічного характеру, а на їх розв’язання 3 хв., правильна відповідь оцінюється у 3 бали.

Задача 1.  У ставку росте 1 листок лілії. Щодня кількість листя подвоюється. Якого дня ставок буде вкритий листям наполовину, якщо відомо, що повністю він буде вкритий ним через 100 днів?

(Відповідь: на 99 день)

Задача 2.  Три місіонери та три канібали повинні перетнути річку у човні, в якому можуть поститися лише двоє. Місіонери мають бути обережними, щоб канібали не отримали чисельну перевагу на будьякому березі. Як переплисти річку?

(Відповідь: КК→; ←К; КМ→; ←К; КМ→; ←К; КК→; ←К; КМ→).

 

Ведучий_2 Ось і підійшов до завершення наш інформаційний КВК. Поки журі буде підбивати остаточні підсумки до вашої уваги виступ учнів нашої школи, які представлять нам свій танець.

(Театралізований танець під пісню «Она сидит на однокласниках…»)

(Оголошення результатів, нагородження команд)

Ведучий_1. На цьому завершилася наша зустріч у інформаційному шоу.

Дякую всім за увагу! До побачення! До нових зустрічей!

ЗАВАНТАЖИТИ

Дану публікацію підготували для Вас команда сайту HelpInformatik.COM
Автор: Федотова Наталія Олександрівна - вчитель інформатики та фізики Кудрявцівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Веселинівської районної ради
Дата створення: 19.10.2016
Переглядів: 4437